Cruising

Sommarens allra första cruising och jag tror inte det har varit så enormt mycket folk där tidigare. Det har ju varit mycket folk men det där var nog rekordet, skulle jag tro. Vi började våran cruising-sväng vid rondellen före max, enda stället man komme sig in på sundsgatan typ. Och det tog oss 45 minuter innan vi hade nått rondellen vid Viking. Vi hade sagt att vi skulle ta tid hur långt tid det tog att ta sig runt men resan slutade där vid Viking, då hade jag kramp i kopplingsfoten så vi svängde av och tog en annan väg ist. Som mest var vi 9 pers i min bil och jag är glad att jag slapp sitta i baksätet! En mycket trevlig kväll! Detta kommer att göras om i sommar, det kan jag lova!  

En bild på Fridas fetbil och en hel del andra bilar som kommer efter henne också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0