Efterlyses.

Som tidigare nämnt håller vi på att göra om i tvättstugan. Min del i det hela är att fixa det där lilla extra. Jag menar, det är inte jag som kommer att gjuta nytt golv, lägga klinkret eller sätta in all ny inredning. Nej, jag kommer måla taket (bara för att ingen annan ides göra det) och jag kommer att fixa de detaljerna som gör ens eget till något unikt.

Hur som helst så söker jag efter två burkar. En vit och en svart, fyrkantiga ska dom vara. Dessa ska jag göra till tvättmedelsburkar med texten vitt och färg på.

Ungefär såhör ska de se ut fast en svart och en vit då såklart:



Vet någon vart man kan köpa liknande burkar? 

Kommentarer
Postat av: linnea

IKEA have it all:D

2009-05-05 @ 00:02:46
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0