Just another step forward

Har ni någon gång tänkt, att om det var något jag skulle ha gjort annorlunda i mitt liv så skulle det ha varit det här... ?
Jag har nog tänkt den tanken flera gånger. Och så fint som det är sagt "man ska inte ångra det man gjort, bara det man inte gjort". Jag ångrar att jag aldrig började dansa. Tro det eller ej, men dansa tycker jag ser otroligt roligt ut och jag är sjukt avundsjuk på de som kan det! Helst på dom som kan dansa street. Såg filmen "The Streets 2" igår och det gjorde inte suget mindre. Att kunna använda kroppen på ett så otroligt sätt skulle vara en dröm. Men den drömmen får nog leva vidare ett tag till innan den blir verklighet, om den ens blir det... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0