Nätet eller spindeln

Som ett spindelnät knyts det samman. Det börjar i det ena hörnet, pengarna ligger i mitten, och i den andra änden är det inget kvar. Högst upp på pappret börjar jag, men redan på andra eller tredje raden börjar allt att flyta samman. Skissen ligger på ett a4, det är här spindel ligger. Cirkeln i mitten med alla dessa armar och ben som sträcker sig ut till bladets kanter. Hur ska nu detta hamna som en diskussion på ett vitt blankt papper? Jag har problem.



En lycklig tjej vad gäller engelskan. Av någon anledning fick jag och Sanna för oss att göra muntliga nationella i engelska idag. Och det var en himla tur (eller det kanske hade gått lika bra på måndag också men ändå...) för vi pratade på och det hela resulterade i ett MVG för oss båda. Tack vare detta och några rätta svar på hör- och skrivförståelsen så slutade mitt engelska nationella i ett VG+. Det hela resulterade i ett MVG i engelska A kursen! Wihoo

  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0