Som nya igen!

Mina Lacoste och Puma skor är de skor som jag så gott som endast använder. Dom hänger med i ur och skur! Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dem. Mina Lacoste har hängt med i över ett år och är mina favvisar, puma skorna har däremot bara hängt med sedan i december.

Hur som helst så far skorna väldigt illa och det syns speciellt på ett par vita skor. Därför använder jag en vit skokräm som gör att skorna ser nästan som nyköpta ut, efter att man målat på ett varv. Denna skokräm är inte alls speciellt dyr och finns så gott som på varendra skoaffär skulle jag tro.


 

Den högra (eller vänstra här ifrån) är målad och den andra är det inte. Ganska stor skillnad va?

Kommentarer
Postat av: Emelie berglund

jag skulle verkligen behöva en sådat här till min lacoste :D de gjorde ju verkligen skilland :D

2009-05-09 @ 00:06:26
URL: http://likeadream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0