Besök hos naprapaten

Igår blev det droppen. Mina revben värkte och andningen skar. Hade hoppats på att de skulle komma på rätt plats igen av sig själva men icke det. Det fick bli ett besök hos naprapat B-O i Skeå. Han tryckte och knärtade och mina smärtor försvann. Helt otroligt hur man kan urskilja genom att se(!) på en människa hur benen/lederna ligger.

Innan B-O börjat behandlingen satt vi och pratade. Han stannar mitt i en mening och stirrar på mig. Whatsup? Känner du det här? frågar han och trycker på ett ställe på kinden. Och visst gjorde jag det. Käken var ju helt sned (ur led). Han undrade om jag gnisslade mycket tänder, och utan att ha sagt nå så prickade han mitt i prick. Jag lider helt outhärligt av tandgnissling. Han bad mig gapa lite och tryckte lite lätt på benen på båda sidorna. Hoppas bara nu att detta verkligen var orsaken till mitt gnisslande, för isf är det borta nu! Likaså är andningen och värken i revbenen borta. Jag tackar så hjärtligt för det!

Jenny hjälpe mig att få spotify, så nu sitter jag här och lyssnar på di besta! Tack Jenny!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0