Julförberedelse.

Denna helg har varit en lugn men rätt så kul helg ändå. Igår var vi på pyssel dag hos carro och josse. Jag var inte alls på pysselhumör så för mig blev 2 st fula julkort. Men det var kul att gå runt och titta på dom andra och bara umgås. Idag har pysslandet fortsatt. Jag började med att göra två enris kransar. En till våran dörr och en till famors. Sen så blev det att fortsätta på julklappen som ska bli till mormor och morfar. Den kommer ta tid... Plus att jag, pappa och Lydia letade oss ut i skogen för att hitta en gran att ha ute. Och en grann blev det.



Nu bär det iväg till skolan på en måndag för första gången på 9 veckor. Känns som skönt på ett sätt. Nu får man en helhet.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0