Måndag

Sitter här och funderar på julklappar till folket. Det är ju faktiskt tid att börja tänka på det nu. Dock så vill jag att de julklappar som jag ger bort ska betyda något. Detta kan ju ses som väldigt svårt. Men jag har redan kommit på några idéer som jag ska försöka kunna knåpa ihop själv. Det gäller bara att få tag i materialet. Men vad ska man tex ge till storebror sin? För att inte tala om mor- och farföräldrarna...? Men oftast hinner något dyka upp,mer eller mindre betydelsefullt.



Hittade förö
vrigt en helt otroligt bra låt som ingen mindre än Fools garden sjunger, ni vet Lemon Tree-gänget. Fanns dock inte på you tube men om du har spotify så sök på Fools Garden Count on me. Amazing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0