Bröllopsfotografen

Imorgon drar jag till lule med grabbarna. Kommer blir trevligt, blir typ 8-9 st. Blir bio först - bröllopsfotografen, som jag och jappe nu gått och väntat på länge(!), sedan blire nog att hitta på nåt, vet inte riktigt vad man gör i lule. Hehe. Jag stannar och sover hos Sofia och kommer nog inte hem förän på söndag. Känns skönt att komma iväg för ett tag. Hemma blir det mest skolarbete så det är skönt att komma bort ibland, så man får glömma de dära måstena för ett tag. 



Hade inte kunnat hoppats på så mycket bättre. Känns riktigt bra och allt gick som planerat.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad bra! :) Jodå, jag har det bara bra :) har haft besök i Umeå hela helgen! Super roligt! Hur är det med dig? kram

2009-10-18 @ 10:25:28
URL: http://hannasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0