Måndag

Det råder tjejövertag här hemma. Pappa har börjat jobba i sthlm och jonas jobbar i Gällivare på veckorna. Dock kommer båda hem på torsdag kväll. Känndes ganska tomt, iaf när mamma jobbade kväll och jag och min syster fick spendera hela eftermiddan och kvällen ensamma. Men dock övertalade jag henne att följa med till stan för att köpa en ny mobil. Det blev en Nokia 5800, alltså med touch. Hoppas verkligen att den är bra!

Lisa laddade äntligen upp bilderna från lagfesten idag, och självklart snodde jag dom eftersom min egen kamera låg kvar i bilen under hela kvällen. Hon hade verkligen dokumenterat de mest roliga tillfällen under kvällen och här är några av dom.

Den sista (avslutnings) LAGFESTEN...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0