Söndag

Idag har varit en riktigt värdelös dag. Tur att Sofia varit här, annars hade jag fått utbrott. Ute öser det bara ner och trädens grenar dansar i vinden. Igår kväll när vi kom hem från stan låg hela marken vit. Trodde allvarligt att det var snö, men sån tur hade vi inte.

Sofia har hjälpt mig att sy in en finklänning som jag köpte för ett tag sen. Har inte kunnat använda den för den var för stor ovanför höfterna så det såg konstigt ut. Men nu är det bättre så att jag kan börja ha den. Hon sydde även in en annan tröja till mig. Det är bra att man har hon! Nu sitter vi och pluggar, jag skriver en rapport och hon analyserar och reflekterar en text. Tråkigt, men det blir nog snart en film innan hon far hem.



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0