keep on goin´

Så fort jag säger antikens grekland kommer ni säker sluta läsa och klicka er vidare till en annan blogg. Och jag har förtåelse, men min vardag består av antikens grekland och rom just nu.

Och idag har dagen nästan enbart bestått av historia. Just nu lever jag med grekerna, har jesussandaler på fötterna och en krans runt huvudet. Om jag var en av de mäktigare skulle jag ligga och dricka vin i ett tempel och njuta av livet. Om jag var en av de mindre skulle jag verkligen vara det bokstavligt talat! Då skulle jag inte användas till annat än föda barn och fixa i hemmet.
Jag dör så ointressant!

Imorgon kommer min dag att se ut ungefär likadant eftersom historia provet är på fredag, men då måste jag hinna klämma in lite matte också, som jag har prov i på torsdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0