Måndag

Idag for jag och Emelie till Björnen för att att ta första twinrix sprutan. Kan inte säga att man är helt oberörd när det gäller sådant, hjärtat dunkar ovanligt fort innan nålen ska stickas in i kroppen. Dock tycker jag det inte alls är farligt,  spränger lite i armen ett tag efter bara. Hursom helst så när vi sitter där och väntar på sprutan får jag ett sms att jag får komma och hämta mitt pass. Så det var bara att knalla till polisstationen det då. Efter vi slutat for jag till Jävre skola där jag ska börja min 8 veckor (måndag, tisdag, onsdag) långa praktik nästa vecka. Kändes riktigt kul att vara tillbaka där ens matematikkunskaper och skrivrörelser en gång i tiden tog form. Ska bli himla kul!



Mitt hår har dock en dålig vana att inte synas på sådana kort, gjorde även det på körkortet.


Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0