Onsdag

Imorse när jag vaknade tittade jag genast ut genom fönstret. Träden slog fram och tillbaka och på bilarna smattrade regnet. Halsen brände (som den nu gjort i några dagar) och huvudet dunkade. Inte hade jag tänkt he mig ut i det här vädret för att vandra med skolan, skulle bara ha blivit ännu mer förkyld.

Så det blev en skön hemma dag. Först försökte jag somna om men jag slumrade bara till lite grann innan telefonen började plinga kanske 45 min senare. Så jag la mig i soffan och slog på en film. Sedan dess har jag bara latat mig. Suttit framför datorn och ätit salladen som jag egentligen skulle ha haft som lunch uppe på Eliasberget. Sen så gick jag och tog mig en lång och skön dusch med en ansiktsmask i slutet. Himla skönt. Ikväll blir det att plugga lite men framför allt fortsätta lata mig. 



Ha en skön kväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0