Tisdag

Nu äntligen är den färdig - filmanalysen som skulle ha varit färdig den 3:e juni. Inte min grej att sitta och analysera sönder en film. Jag ser, njuter och sedan lämnar jag den. Men nu var det verkligen meningen att den skulle analyseras från djupet. Jag kan filmen nästan helt innan och utan, repliker och budskap. Inte för att det gör något nu när det ändå är gjort, den är så bra filmen att jag sett den 4 gånger och skulle inte alls tveka till att se den igen. Jag pratar om filmen The Notebook.  


Igår blev jag tillfrågad om jag ville vara domare på en 5-manna match. Och visst ville jag det. De är så söta! Alla springer i en klunga och sparkar vilt i luften. Målvakten står och leker med nätet eller pratar med någon. Ansiktena är som några frågetecken då man ber dem göra avspark eller ett inkast. Vill vara liten igen!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0