Vit vitare vitast

Då man hostar så mycket att man inte kan sova, har så mycket att tänka på med planering av flytt, födelsedagar, reparationer och inköp så är det inte så underligt att jag känner mig som en zombie. Har ingen ork, allt jag gör blir mekaniskt och inte alls med känsla. Känner inte för något och alla är bara i vägen. Ber om ursäkt för mitt uppförande till alla som jag omges av! Men allt kommer nog bli bättre då jag kommit mig iväg. Men lite har jag i alla fall kunnat åstadkomma mitt i min lilla bubbla. Dessa möbler är nu inte längre babyblåa utan vita.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Elvira - Jag ska flytta in i Malin (min lossas syrras) gamla lägenhet i nov.dec någon gång, men har redan allt klart nu :) haha. Vill flytta så himla mkt, så jag gör allt som har med lägenheten att göra redan nu :) Malin bor alltså vid badhusparken i en stor 2.a :D så dit ska jag och Nikke flytta snart :D



Du kör också på att måla om ser jag, de är så himla kul att förnya gamla möbler, :D :D



2010-08-27 @ 16:11:03
URL: http://likeadream.se
Postat av: Anonym

Märks då inte att du är så stressad och irriterad som du påstår. Jag tycker att du har vart oerhört kreativ och arbetsam, du har ju gjort en massa fina saker den senaste tiden! Tycker att du ska berömma dig själv, jag hade inte gjort det hälften så bra som dig... och du har ju typ alltid ett leende på läpparna:) keep it up girl! Lycka till i umeå, längtar tills jag får komma ner och kolla hur du ska bo, kram

2010-08-28 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0