Bokstäverna i Samhället

Mina dagar ser just nu ut såhär:



Har tenta på måndag och hade väl tänkt lära mig allt innan helgen. Det går ändå rätt så bra då det känns som att vi (Jag, Sandra och Sanna) har kommit en bra bit. Har suttit på biblioteket i två dagar, 6 timmar båda dagarna, och nött.

Idag tog vi dock en paus och Sandra lockade med mig på sushi lunch. Andra gången och fortfarande inget sådär jätte speciellt. Men jag är säker på att jag kommer att älska det efter nån gång till, det känner jag. 

Just nu längtar jag så oerhört efter ledighet, jul, och alla fina människor där hemma. Men jag tröstar och lockar mig med att efter allt slit kommer kärlek.



Jag tror det är julen -07. Jag och Lydia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0