Friday

Nu äntligen, efter mer än en vecka, har jag fått mitt hår tillfixat. Känns riktigt skönt, nu det få vädras igen.

Igår blev det spinnig och sedan vattengympa. Känns riktigt skönt då det verkligen behövs träning. Hade tänkt följa med jonas idag på gymmet då men då hade han inte tid att vänta på mig så jag får ta träningen själv. Middag hos farmor, tror det skulle bli pizza, ibland kan det vara skönt att vara ensam hemma så man kan bli bjuden på go´ mat. Sedan bär det av till stugan för att vara där till söndag. Längtar redan till imorrn då det ska bli mycket skoter, jag har tänkt trotsa vädret även om det är alldeles för kallt. För nu har jag väntat läääänge på en ledig dag för skoter.

Ha det bra!

Dålig bild. Men förra gången vi var upp till stugan var det kallare än -15 inomhus så vi satt med full mundering till sent på eftermiddan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0