Lord of the...

Har just förstått lite mer av innehållet i boken flugornas herre genom att läsa någons bokrecension. Jag håller på att läsa den på engelska men orden snurrar i huvudet som om det var en torktumlare. Jag är så fruktansvärt less och det hjälper inte att arbetet kommer ta en evighet att skriva om jag ska få det som jag vill. Dock har jag ju inte en evighet på mig, utan ca en vecka. Blir intressant att se hur ordbajset som hamnar på pappret ska kunna räcka till de tre feta bokstäverna som jag vill ha. Boken är inte utläst och att inte ha någon vetskap om epoken då den skrevs i gör inte saken lättare. Ett stort plus för en bra bokrecension som även den ska vara välskriven på engelska.

Aja, nu blir det att titta lite tv och njuta av soffan innan det är dags att joina sängen. Det är ju ännu en dag imorgon (som om de någon gång skulle sluta komma) med nya problem.

Beat it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0