Alive

Efter att Sofia övertalat mig så bär det nu iväg till Stockholm på onsdag. Inget jag ångrar att jag bestämde mig för att göra, utan längtar nu istället mer än vanligt. Kommer bli en sjukt rolig tripp, då bland annat Grease musikalen, middag med Sanna och Alen och några fler och Gröna Lund står på schemat.

I helgen har jag varit med Jappe. Som vanligt känns det inte som att det finns nåt att göra så då får man göra nåt åt saken. I fredags blev det skogsrally och filmmys. Lördag blev det att rädda en Ben and Jerry´s och Coca cola, köra till maranäsvältan, grilla korv, smälla smällare och raketer i en soptunna och spela kubb. Riktig lyckad kväll då vi till slut fick lös bilen från snön.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0