Förberedelser

Julen eller i alla fall 1:a advent närmar sig och jag har knappt börjat med någonting alls,
känns det som.
Stjärnan som jag hade tänkt ställa i mitt fönster finner jag inte i någon affär, kanske beror på att jag ska ha just den stjärna jag tänkt mig. Adventljusstaken har jag inte heller hittat då jag vill ha en gammaldags, lite kraftigare, tyngre sådan. Något annat har jag inte tänkt ha då jag inte kommer spendera julen här, inte någon annan här i lägenheten heller så då känns det lite onödigt.
Men något jag gjort är att förbereda för min adventsljusstake. Stöpte ljus gjorde vi ju för några veckor sedan och nu har jag även klippt ut siffror som ska pryda staken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0