Nytt

Ikea trippen igår var riktigt kul! (vem hade trott att den skulle vara något annat?) Hem kom jag med både saker som jag planerat och inte planerat. Det blev dock inte rysligt dyrt. Nu är de flesta sakerna (alla förutom de jag inte orkade kånka med i bussen) installerade i rummet. Likaså de nystöpta ljusen och tavlorna från reprisen. Glädje!
Bilderna är dock tagna med mobilen då kameran fick stanna i Jävre.



Nya gardiner som blev mycket bättre än de innan. Det blev som nytt liv i rummet. + Lampfoten och skärmen.



Något som blev ett glatt spontanköp var denna söta lilla korg. I den stoppade jag både de nyköpta lila ljusen och de hemstöpta.



Tavlorna var svårast. Hur får man till en snygg uppsättning av flera olika ramar i olika storlekar på en liten vägg?! Aja det får vara såhär tillsvidare.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det där blev ju riktigt bra, sypermysigt med gardinerna:) Bra köp!! Kram

2010-11-09 @ 19:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0