Umeå, del två

Sedan jag flyttade från Jerry och Viktor har jag inte haft något internet, därav den dåliga uppdateringen. Men idag kom våran vaktmästare och löste problemet. Äntligen! Om ni inte har prövat vara utan internet några dagar så kan jag säga att något vi för några år sedan inte behövde är idag ett måste. Jag hade rent ut sagt panik, vad har man en dator till om man inte har internet? Tur jag fick mig en tv med många kanaler som funkade iaf! Här kommer nu några bilder på mitt fina hem och bilder från den tid jag nu varit utan internet. Tack mamma, pappa och Lydia som hjälpte mig att göra det så fint! :)










Kommentarer
Postat av: Lydia

haha, har du målat om gardinen?:P

2010-09-12 @ 17:34:42
Postat av: Elvira

haha nä det har jag inte! Den ser lika ful ut som den gjorde då vi kom. :P

2010-09-12 @ 18:07:44
URL: http://elviralindholm.blogg.se/
Postat av: lydia

nej, men var dom inte typ gröna?:P

2010-09-12 @ 18:45:28
Postat av: Karin

Fint du har det i ditt krypin! Och jätte fin blogg! Kramar /Karin

2010-09-20 @ 22:20:55
URL: http://livetenligtkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0