Run forest Run!



Dessa skor köpte jag mig i måndags, en födelsedagspresent. Sköna, enkla, väldigt "nätta" och super snygga. Men trots många fördeler har jag ett problem. Och för att inte tala om att de är svindyra så är det också ett par pronationsskor. Nu skulle ju detta inte vara ett problem om jag hade pronationsfötter, men det har jag ju inte. Jag har ju neutrala fötter. Frågan om det är värt att köra med ett par svindyra, super sköna, pronationsskor som det kanske sedan visar sig att mina fötter påverkas negativt av... Har ju verkligen prövat vart enda par löparskor och inga känns lika bra!

Kommentarer
Postat av: Olle!

Hej!

Nice skor! har haft såna själv :) Såg att du undrade om skorna var dåliga för dig, och försäljaren i mig vaknade till liv! Dom är skitbra för dig, även om du är neutral, jag har också haft den där, och är själv neutral! Har inte haft skönare skor.. :)

Kör hårt :D

2011-04-07 @ 20:53:56
URL: http://elviralindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0