The perfect match

Ibland kan jag känna mig långt efter. Jag, trots lika många år här på jorden, inte har det som mina kompisar har. Jag känner mig inte lika vuxen då jag inser att deras tankar kretsar kring husköp och bilar. Matbord och ny vardagsrumssoffa. Stor matta till hallen och nya fönster i badrummet. Men tillslut måste jag intala mig att jag har annat som inte de har. Att världen inte är lika för alla och att jag kanske inte vill det dom vill. Att jag lever ett helt annat liv och står med helt andra förutsättningar.





En tändsticksask med texten "the perfect match" och en ljusstake i form av en krona blev en väldigt passande present till Jenny och Johan som flyttat in i det nya huset och förlovat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0