Slutet gott, allting gott

Nu borjar det narma sig. Idag har vi skickat hem nagra i ganget, tva till far pa tisdag innan vi, resten, aker pa onsdag. Det kanns inte alls lange sedan jag forsta gangen satt har pa internetcafet och var helt chockad over vilket land jag hade kommit till. Samtidigt som jag tanker tillbaka och inser hur mycket vi fatt vara med om, sett, luktat och hort. Det kanns helt sjukt att fem veckor redan har gatt. De dagarna som ar kvar njuter vi bara av solen, da jag gissar att den ar ganska franvarande dar hemma. Langtar efter er alla, men snart ses vi!
.


Kommentarer
Postat av: mamma pappa

vi längtar vi åxo väntar på dej i umeå. njut nu de sista dagarna var rädd om dej

2011-12-18 @ 10:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0