Hål i brallan

Idag drog jag, Sandra, Sanna och Oliwia ut på stan då jag länge propsat på att äta en semla. En semla och latte gjorde dagen kan jag säga! Sedan unnade jag mig ett par marinblå jenastights då mina svarta favvo byxor spruckit sönder, vilka jag inte fick slänga för Sara - så hon tog dom! Det blev även en döskalle-tshirt som passade utmärkt till. Så då vet ni hur jag ser ut ikväll. Undra om detta är mitt första "dagens outfit" inlägg (om man kalla d det?)... I så fall skulle jag tro att det är första och sista.


Kommentarer
Postat av: Lisa

oooh jag har likadan tshirt, köpte den förra veckan ;)

2011-02-13 @ 02:23:03
URL: http://lindstromelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0