Privat lektion? Ja tack!



Knoppen var på väldigt bra humör. Kroppen på desto sämre. Tas sig upp ur sängen och ut i köket efter två bodypump pass och ett zumba blev helt enkelt en riktig utmaning. Men efter att jag fått på mig kläderna och tagit mig till statsbibblan för att skriva med Sanna kändes kroppen men framförallt benen inte lika tunga. Väl på bibblan gick det inte så bra trots knoppens humör. Sociologiska perspektiv var inget som den ville läsa. Och detta problem insåg inte bara jag och Sanna utan även den gulliga killen som satt mitt emot. Han erkände att han suttit och lyssnat då vi förmodligen pratat så de flesta hörde och uttryck vår ilska över Engdahl och han konstiga begrepp. Men även mot samhället som sådant. Den gulliga killen erbjöd hjälp i form av en festival med föreläsningar, utställningar och annat smått. Vi tackade och tog emot och leendes gick killen iväg ovetandes om att vi redan innan festivalen måste ha lämnat in hemtentan och då förmodligen inte haft den kunskap som han tyckte vi skulle behöva för att klara uppgiften. Attans! Skulle ha bett om hans nummer istället och fått privat lektion...!



Kommentarer
Postat av: Lisa

2011-02-22 @ 20:36:35
URL: http://lindstromelisabeth.blogg.se/
Postat av: Lisa

klart att du skulle ha frågat om hans nummer. Fråga skadar ju inte ;) sen lite undervisning skadar ju inte ;P

2011-02-22 @ 20:37:41
URL: http://lindstromelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0