Dagens

Promenad till skolan i det härliga vädret. Efter halva vägen fick jag sällskap av Oliwia, det är så kul att se alla klasskompisar igen efter 4 veckor. Information om det nya momentet och jag kommer hem i chocktillstånd. Inte för att det verkar jobbigt, för det hade jag räknat med, utan för att vi kanske inte kan fara till Hemavan...

Så ikväll körde jag ett stenhårt träningspass på Iksu för att få bort energi och för att för en stund glömma vad som komma skall. Det blev 1h Bodypump, där jag tog lite för mycket vikter då jag glömt att det inte blivit något pass under jullovet. Zumba också i 1h där svetten verkligen rann i slutet. Kul och skönt att komma hem och få lägga sig helt slut i sängen.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vad är det som händer? Varför kanske ingen resa? Tack för att Du fixade återlämningen, det är kvittat nu. hälsn Elisabet

2011-01-18 @ 14:21:18
Postat av: elvira

För att typ allt som tillhör detta moment är obligatoriskt och om man inte är på dessa får man inte det intyg man behöver. Men som tur var efter ett snack med läraren, som var väldigt tillmötesgående, så gick det att lösa! :)

Varsego, inga problem :)

Kramkram

2011-01-18 @ 16:55:17
URL: http://elviralindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0