Tillbakablick

Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?

Ja det gjorde jag. Säkert flera saker men det som jag minns mest var resan till Israel, vilket också var min första utomlandsresa, och sedan så flyttade jag hemifrån!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Inte någon av mina vänner tror jag, däremot blev det tillökning i släkten.


Dog någon som stod dig nära?

Ja två stycken jag känner dog, dock ingen jätte nära.


Vilka länder besökte du?

Jag höll mig i Sverige förutom den härliga resan till Israel.


Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Jag saknar inte så jätte mycket saker. Däremot har jag två planer som jag hade tänkt uppfylla år 2011 som jag drömt om en längre tid. Dessa kommer ni kanske få reda på lite senare.


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

15 juni vilket var Israel. Känns som ett återkommande ämne.


Vad var din största framgång 2010?

Min största framgång?! Kanske att jag tog mig in här på Umeå Universitet på det program jag ville.


Bästa köpet?

Det måste helt klart vara min systemkamera. Dock så drömmer jag nu bara om att lära mig mer om foto och kanske sedan någon gång skaffa mig en bättre.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja flera saker. Men just nu är jag väldigt tacksam för det boende och de människor som omger mig i Umeå. Hade inte kunnat drömma om att det skulle bli bättre.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

En låt som absolut kommer att påminna om 2010 måste vara Oskar Linnros – Från och med Du. Enligt mig en underbar låt!


Hur tillbringade du julen?

Till en början på ålderdomshemmet där jag jobbar tillsammans med fina och tacksamma människor. Sedan fortsatte julen hemma hos min farmor tillsammans med släkten.


Vilken kändis var du mest sugen på?

Det finns en som hängt med ett tag nu. Joel Kinnaman skulle jag absolut inte tacka nej till däremot så har Oskar Linnros börjat ta ikapp lite.


Favoritprogram på TV?

Favorit och favorit. Det nya programmet på tv4 ”Så mycket bättre” kommer vara ett program som jag kommer att minnas där man fick höra mycket bra nygamla låtar med härliga människor som jag fick en ny bild av.


Högsta önskan just nu?

Just nu önskar jag bara att 2011 kommer att bli ett bra år fyllt med nya upplevelser och härliga människor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tillökning i släkten, vem då? :)

2011-01-09 @ 14:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0