Oövervinneliga

En axel att luta sig mot och en hjälpande hand. Glädje och inspiration. För mig har dessa människor skapat den bästa uppväxten ett barn kan tänka sig. För mormor och farmor fick man alltid. Det fanns få gränser. Och där gränsen gick, där var det fara för hälsan. Men så långt sträckte det sig sällan. Skogsturer och mysiga hemmakvällar. Övernattningar då man alltid tog morfars säng och på morgonen alltid undrade om han överhuvudtaget hade sovit. Inte att förglömma alla julklappar, adventskalendrarna och födelsedagspresenter. Stålmannen, batman eller vad de nu heter kan slänga sig i väggen. Mina mor- och farföräldrar är svåra att övervinna.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint skrivet och jättefina kort. Jag älskar mina föräldrar och förstår det kanske lite mer för varje dag. Kram Elisabet

2011-10-13 @ 11:22:54
Postat av: Lydia

Grymt fina bilder! Blir så glad av att se farmor, mormor och morfar så leende på korten :)

2011-10-13 @ 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0