Verkligheten

Helgen har varit galet intensiv men så otroligt rolig. Den började redan fredag förmiddag och slutade inte förän vid 22-tiden igårkväll då jag helt utmattad slängde mig på sängen. Jag har bland annat köpt mig en plåtsax för tio kronor på loppis. Enormt nöjd, jag kunde inte ha hittat nåt lämpligare fynd. Blev bjuden på middag på lördag och för ovanlighetensskull var det en maträtt jag inte kommer ihåg att jag ätit tidigare. Flygande jakob. Absolut godkänt!
.
Dessutom har vår granne spelat in en demo. De kallar sig Verkligheten. Och i fredags lyssnade jag på dem live och fick då även köpa skivan för endast tjugo kronor. Härligt skön musik med svensk text. Precis i min smak. Kolla in här: www.bandetverkligheten.se
.


Kommentarer
Postat av: Lydia

Åhå, det lät som en skiva för mig :)

2011-09-26 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0