För allra första gången

Lördag var en sån dag då jag fick uppleva nya saker. För första gången i mitt liv befann jag mig i ett litet samhälle, en by tre mil utanför Övik, Gottne. Jag var på en auktion för första gången, budade och köpte. Jag träffade nya människor och drack kaffe med en filmrulle/dammsugare i. Jag var på naturkompaniet, fjällräven outlet i Övik, och köpte en bakcpack ryggsäck. Åt på Burger King (BK) och strosade runt på Lidl. Även detta för allra första gången. Hur många nya saker gör man egentligen på en vanlig dag? Säkert många och små saker som man inte tänker på. Det här var iaf en underbart bra dag med härliga människor, många skratt och avslutades på bästa sätt i Vasakyrkan med sång och lek.
Man såg tydligt vilka som inte var på auktion för allra första gången, se och lär helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0