Skänk mer än en tanke

Gårdagen bjöd på "första" härliga vårvädret. Och efter en vinter här i Sverige är det bäst att ta vara på solen och fylla på D-vitamin förrådet. Trots vädret spendera jag större delen av dagen antingen i bil eller inomhus. PMUs nya secondhand behöver nåt att sälja och självklart ställer man upp. Luleå och Arcus hallen bjöd på en hel del grejer och där ett tag trodde vi att det aldrig skulle ta slut. Vi funderade över vad vi egentligen hett oss in i. Men efter att ha stått och sorterat bla kläder, barnsaker och porslin, ja ni vet vad som brukar bli över från loppisar, i över 5 timmar skrek fötterna efter luft och frihet och ryggen efter en säng. Vi hade fyllt en långtradare och lite därtill med kartonger och säckar. Jag är dock glad att det är någon annan som ska packa upp lasset...




Kommentarer
Postat av: edasara

Ibland ville jag nästa ta med mig lite fina fyndgrejer hem. Var en hel del guldklimpar som vi fick packa in i långradaren! Jag längtar tills öppnar så jag kan leta åt de fantastiska sakerna och köpa dem först av alla :)

2012-05-07 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0