Packa om och packa rätt

Sommarlovet började i söndags då jag jobbat mitt sista pass och som på beställning kom också det varma sommarvädret. Men för att njuta lite extra och komma iväg lite har vi bokat resa. Imorgon bär det av med bil söderut, närmare bestämt arlanda för att sedan fredag hoppa på ett flyg till Prag. 30 grader varmt och härliga vänner kommer göra dessa fem dagar helt underbara. Tisdagkväll landar jag i Luleå och onsdag morgon startar bilfärden norrut för lite fjällvandring med släkten. Packningen ser väl ganska annorlunda ut men ack så viktig att tänka igenom. Söndag gissar vi att vi är tillbaka från vandringen och på måndag morgon ska allt, jag menar allt (!), vara packat för då bär det av mot Umeå igen. Tillbaka till vardagen och ett annat liv. Hoppas att jag tar med rätt packning på rätt resa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0