Fest

En helt fantastisk helg har passerat och jag vet inte vart jag ska börja och än har den ju inte heller slutat. Igår hade vi i alla fall ställt i ordning en inflyttnings- och julfest. Lägenheten städades och pyntades. Vi hade bakat långpannekaka med saffran och äpple, pluppknäck och brända mandlar. Till det serverades glögg och julmust. Jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig men in strömmar det närmare 50 personer. En fantastiskt rolig kväll fylld med skratt, sång och en massa prat. Runt två hade sista gästen lämnat lägenheten. Koppar, glas och fat var utspridda överallt. Julklappspapper fyllde vardagsrumsgolvet och alla fat var tomma. Jag vet inte vart tiden tog vägen men väldigt roligt var det. Dessvärre hanns det inte dokumenteras med några foton... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0