Sveriges radio

Radion är min bästa vän under tiden som dammtrasan och skurmoppen virrar runt i lägenheten. Flera skratt, härlig musik, konstiga kommentarer och underliga diskussionsämnen. Barack Obamas nya spotify-lista som kan ses som lite feg då den innehåller alldeles för brett område av musikstilar och funderingar kring vår egen statsministers möjliga låtlista. Förslaget om den höjda pensionsåldern och bloggvärldens förvånande kommentarer kring detta. Blondinbella ska jobba tills hon dör (Debatt) och kissie har blivit politiskt aktiv och uttryckt sig om sin negativa ställning till förslaget (Idiot Reinfeldt). Själv står jag och skrattar, irriterar mig över folks underliga tankegångar och förvånas över hur påverkad jag blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0