Helgen

Ännu en sväng till Luleå. Liksom slutpelet tog slut försvann också slutspelsskägget. Avverkade en löptur (läs första sedan sommaren 2012) i fredags på 9km. Måste nog tacka min springpartner för att detta gick att genomföra. Resten av helgen hade jag svårt att ta mig uppför trappor och sätta mig på toaletten. Spenderade lördagseftermiddagen med fina människor på restaurang och sedan halva natten på en musikfestival. Trots den lilla sömnen hanns det med en hel del på söndagen också. Efter avsked av min syster som åker utomlands i tre veckor åkte jag helt utslagen hem till Umeå.

  

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tvättat bilen nu får man hoppas! Skämmigt att köra runt med sånt på rutan!;)

2013-04-29 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0