Steget vidare

Avtackades idag på praktiken. Ungdomarna hjälpte mig att baka en kaka, vi spelade yatzy och pratade om terminen som varit. Kommer verkligen sakna dem. Tur jag får fortsätta att vara med dem en förmiddag i veckan i alla fall.

Mina arbetskamrater hade tagit uppgiften på fullaste allvar att plocka ut den godaste choklad till mig. "När du äter den där gröna, med nötter i, måste du sitta ner". "Den svarta kommer vara en smak-sensation utan dess like då den är gjord på de sju finaste sorterna". "Den röda får du absolut inte dela med dig av!". Jag tvivlar inte på att de haft en härlig smak-stund i butiken. Sedan blev jag bjuden på en underbart god lunch, grillbuffé, tillsammans med arbetsgänget. Och intyget jag fick... Glädje. Tack för den här tiden!

  

Kommentarer
Postat av: Josse

Härligt! Duktig du är :)

2013-01-19 @ 15:46:25
URL: http://josefinstenvall.blogg.se
Postat av: Lydia

Oj vad fint! Och vad roligt att bli avtackad på ett så bra sätt, du ska känna dig grymt duktig, jag tror dom kommer sakna dig där!

2013-01-20 @ 15:25:32
URL: http://lydialindholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0