Överraskningshelg

På lördag hade jag planerat en överrasknings- och aktivitetsdag för Stephan och mig. Den började med en promenad, gofrukost på balkongen och sedan bilfärd mot Pite Havsbad. Där utmanade jag honom i äventyrsgolf. Spelade två matcher och det slutade lika, en vinst åt oss var. Turen fortsatte söderut hem till Jävre. Där hade jag bett mamma och pappa förbereda för en utflykt med fyrhjulingen. I ryggsäcken låg marinerad fläskfilé, potatissallad och grönsallad. Sedan åkte vi iväg. Nedanför Högberget stannade vi och började traska uppåt. Väl uppe njöt vi av utsikten och den goda maten som vi grillade. Senare på kvällen åkte vi mot Piteå Stadshotell för övernattning. En fantastisk dag, helt enkelt.   







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0