Rockabilly

För snart en vecka sedan anordnade ett härligt gäng från klassen en sittning. Tvårätters middag, tävlingar och dans. Detta under temat "rock/rockabilly". Mina förberedelser inför kvällen var inte stora men efter ett besök på en secondhandbutik hade jag tröja och örhängen. Underdelen lånade jag av min syster i form av en utsväng kjol och frisyren började jag kämpa med någon timma innan start. Resultatet blev lyckat. Både av utstyrseln och kvällen. Efter att sittningsgruppen räknat ihop poängen och utsett mig och A till vinnare av danstävlingen drog mitt lag hem hela vinsten. Ni förstår, detta satte några extra plus på kvällens slutresultat. Supertrevligt!

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som en filmstjärna är Du! / Elisabet

2013-11-15 @ 13:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0